Cansu-81 canım seninde Kandilin mübarek olsun Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🙏
benimde geçen yıl düşüğüm oldu ve tekrar hamile kalınca o kadar şok korktum ki ilk 3 ay bir şey yapmadım hafif hafif şeyler yaptım zaten çok zor geçti mide bulantısından kafamı kaldıramıyordum hep korktum rüyalarımda bebeğimin öldüğünü görüyordum. Çok şükür 33 haftaya girdim bu gün ama hala o kaybetme korkusu içimde var maalesef 😬
3 aydan sonra mide bulantılarım bitince evde iş yapmaya başladım ama gene ağır işler değil daha sonrada erken doğum riskim çıktı gene yatış moduna geçtik.
inşallah sağlıkla kucağına al canım🙏