Kızlar bugun şeker testi yaptırdım muayene vs vardı, 50 mg yüklendi 162 çıkmış açlığımı 81, henüz doktorum cevap yazmadı ama anladım ben zaten, ama moralim bozuldu dikkat ediyordum şimdi aşırı dikkat etmem gerekiyor korktuğum şey bebeğime zarar gelsin istemiyorum erken doğum vs, detaylı 2 li 4lü hepsi çok güzel dedi muayene de gelişiminde iyi suyunda gayet iyi sadece kafası önden gidiyormuş büyük Bi ihtimal aileden gelen bişi olabilir dedi sıkıntı etme dedi takip ederiz dedi sıkıntı olabilicek tek şey normal doğum olması zorlaşır dedi, ama ben üzüldüm hem bu duruma hemde şekerin çıkmasına