Merhaba bayanlar ben 25 şubatta adet gördüm normalde 8-10 gün arası sürer 4 ay önce doğum yaptım ikinci adetimi gördüm 4-5 gün yoğun kanama oluyor sonrası kahverengi leke şeklinde ancak 14. Günüm ama kanlı bi şekilde akıntım oluyor neden olabilir acaba randevu aldım doktora gideceğim ama başına böyle bişey gelen var mı çok telaş yaptım