tgb94 36. Haftamdayım 24 ünde sezaryenim var benimde diyetle baya iyiydi ama geçen kahve diyarında şekersiz latte içitim ki lattenin içinde şekersiz olsa dahi 13 kaşık şeker varmış o yüzden çıkmış şekerim ( daha sonra televizyonda görüp öğrendim ). Anlık yükselmeler bebeğe zarar verir mi bende merak ediyorum ama zannetmiyorum . Sonuçta şekerimiz olup olmadığınıda yüksek şeker yüklemesiyle tespit ediyorlar.