NAZ2333 bende aynı durumdayim dun ölçüm yapıldı aclikta sıkıntı yok tokluk 201 cok fazla endokrine yönlendirdi onun da randevusu 15 inde en erken şimdiden diyete de başladım hatta diyetimin ilk günü inşallah 15 inde gittiğimde şekerim diyet sayesinde düşmüş olur çünkü şekeri tatlıyı kizartmayi komple çıkardım ama düşmezse diye de korkuyorum insülin tedavisine baslaniyormus sanırım düşmezse bende çok fazla detay bilmiyorum bu konuda buradaki yorumlar da benim için iyi olucak çok geçmiş olsun size de 🙏🏻