Merveli61 Bebegim sacli dogdu, suanda da saclari bayagi gur. Fakat detaylica yikamama ragmen derisinde konak olusmus. Yag vs surucem ama sacli olmasindan dolayi etkisi olurmu olmaz mi supheliyim. Ayni durumu yasayan var mi ????
Joye Merveli61 Oğlumda da vardı. Pamuğa saf zeytinyağı sürüp saç diplerine yumusak yumusak uygulamıstım. Sonrada tarağıyla taradım. Bunu birkaç gün yaptım. Bir haftaya geçti. Hiç kimyasal bişey kullanmana gerek yok bence. Bir dene inşallah geçecektir.
Eymenimmmm Merveli61 bnyodan önce saçına zeytinyağı sur yumusak yumusak masaj yaparak iyice sürdükten sonra taragiyla terse dogru tara bikac kez tekrarlarsan gecicektir
3MelekAnnesi3 Merveli61 oglum 11 aylık cok sacı var 3 aylıkken kestirdim yine Dr konak gecmedi suanda baya uzadı sacları yine temizlemekte zorluk cekiyorum doktor yasındam sonra gecer dedi bakalım inşallah gecer konak kremi sampuan felanda aldım ama gecmedi