Merhaba kızlar. Bugün kandil. Öncelikle hepimizin kandili mubarek olsun Rabbim gönlümüzdekini hayırli bi sekilde karsimiza cıkartsın. Kizlar gecen hafta 6 haftalıkken ilk defa kontrole gittim doktora kese görüldü ama ne bebek ne de kalp atisi gorulmedi. Belki gec dollenme olmustur belki de bos gebeliktir 1 hafta sonra tekrar gel dedi. Cuma gunu gidicem insallah dua edin minigimi görup kalp atıslarıni duyabilelim. 🙏🤲