Wandal Merhaba hanımlar genel anestezi ile sezeryan olacağım inşaAllah doktorum belden uyuşturmaya göre uyanınca daha çok ağrın olacak dedi bu durumu yaşayanlar var mı ?
Barlisko Wandal ilk oğlumu genel oldum gerçekten çok ağrı oluyor sonrasinda spinalde olmadigini herkes söylüyor ikinci oğlumu spinal olucam inşallah herkes söylüyorsa vardır doğruluk payı dedim😀😀
svvlata Wandal Bende genel anestezi oldum ama abartılacak kadar hiç ağrım olmadı hatta doktorum kendime tamamen geldiğimde ağrı kesici yapmadığını bile söyledi bana
Sibelrx Wandal ben genel oldum ozelde cokta memnundum yani agrim var desen basinda doktor beliriyodu 2 gunde ayaga kalktim hemen spinali belde agri oldugu duydum 4 ay sonra brnimde yine dogumum var
Sibelrx Wandal ilk cocuk zaten genel oldum cocuk 5 dakikada cikti sonra ben kolidorda uyandim sanki yeniden dogmus gibi acisi bile aklina gelmiyo direk cocugum nerde diyosun
Wandal Bende ikinci spinal oldum doğum sonrası belden çok ciddi sorunlarım oldu o yüzden genel olmak istedim .. ağrılarınız ne zaman geçti peki kaç gün sürdü
ecevecev21 Ben henüz doğum yapmadım ama spinal anesteziye asla cesaret edemem. Hiç acı hissetmesem bile orda beni kestiklerini bileceğim için kaldıramam o yüzden sezeryan olacaksam genel anestezi düşünüyorum