Aszey2012 Merhaba pıhtılaşma sorunu olan anneler iğneye acaba testiniz pozitif olduğunda mı yoksa kese göründükten sonra mı başladınız ?
Tugce38 Aszey2012 test pozitif olunca doktora gittim kese cok küçüktü biz baslayalım dedi doktor nolur nolmaz die
Blrderya Ben testim pozitif olduğunda doktoruma sormuştum randevuyu yakın zamana vermesine rağmen beni hemen başlatmıştı
Aszey2012 Tugce38 benim de şuna testim pozitif ama bhcg değeri 29 daha adetime 5 gün var erken öğrendim kese görünmez şu an başlar heralde