İnsan üzülüyor. her şeyi eşiyle birlikte paylaşmak istiyor. Ama bunun için kalkıp ağlayıp kendinizi de eşinizide bebeğinizide üzmeyin. Bazı özel hastaneler muaynede eşleri bile almıyor sırf covidden dolayı. Eğer özele gitme imkanınız yoksa bunun için üzülmeyin. eğer var ise tabi ki değerlendirin. Hayırlı doğumlar.