sedaemlik Merhaba kızlar bebeğinizin kalp atışını kac haftalıkken duydunuz ben 5+5 de gittim duyulmadı vajinal muayene yaptı yine duyulmadı haftaya gel duyulmazsa kürtaj yapacağız dedi ben bir hafta geçti gitmedim henüz.
escmrk sedaemlik geç oldu benim biraz ama 12. haftada duyduk kalp atışını doktorum hiçte böyle bi şey söylemedi önceki kontrolde
Morvy sedaemlik daha çok erken canım☺️Biz 6+2 idik ama ultrasonda 7+2 çıktı yani bir hafta önde gidiyoruz şuan yarın 15 hafta olacağız inşallah ve hiş şaşmaz hala 1 hafta önden gidiyor💁🏻♀️Bence siz tam 1 hafta sonra tekrar deneyebilirsiniz şansınızı
Mimerayk sedaemlik 5+5 çok erken kürtaja karar vermek için, ve kalp atışı duymak için de erken zaten. 6. ve 8. Hafta aralığı diye biliyorum, mutlaka başka doktor görüşü almadan böyle bir şey yaptırmayın lütfen
Serpilbb sedaemlik daha çok erken kesinlikle kürtaja izin verme. Bende 5. Haftada gitmiştim kese bile gözükmemişti daha. 7+3 te kalp atışı duyuldu daha geç duyulanda var