bugün tam 4 haftalık oldum .2 günde 1 kan testi veriyorum ve sonuçlarım 2,500 civarı olunca kadın doğum doktoruna gidicem ama bugün sağlık ocağındaki doktorum folik asiti bırak üst sınıra dayanmış dedi.hamileyken folik asit kullanılması gerekiyor ama doktorumda içme dedi.bilgisi olan var mı