Nur01_ayse Cinsiyet tahmini yaparmisiniz doktor tahminde bulundu https://hizliresim.com/lpzUYG][img]https://i.hizliresim.com/lpzUYG.jpg[/img][/url]
Nur01_ayse Kizimmm evet doktor erkek dedi🤗🌼ama devlete gttim hocam yüzde kac dedim cinsiyet olarak yüzde muzde veremem hadi dedi 😒
Kizimmm Nur01_ayse sağlıkla al canım kucağına benim de kız bebek olduğu için 18. Haftaya kadar bilerek söylemedi kızımın bacak arasını görüyorum Hocam kız bebek dimi diyorum hiç cevap vermiyordu oysaki eşimle biz kız bebek aşığıyız çünkü çevremizde herkesin oğlu var
Nur01_ayse Kizimmm amin inşallah canım sende sağlıkla al kucagina bebisini rabbim herkesin gönlüne göre versin bı tane kizimiz var oğlumuz olsun istiyodum sağlıklı sıhhatli hayırlı evlat olsun da kucağıma alayim rabbim neyi uygun görürse verir zaten 🌼
Kizimmm Nur01_ayse ben kucağıma aldım 7.5 aylık oldu bile kızım rabbim gönlüne göre versin kim istemezki 1 kız 1 oğlan🤲🏻😂😂