Bende tek tup yok ama 3-4 kez catlama ignesi olmustum hicbisekilde catlamadilar,1 bucuk sene boyle doktorlarda gectikten sonra pandemi olunca gitmedim doktora bidaha ve kendilinden oldu shu an 36 haftaligim,ki bende yumurta tembelligi vardi,prolaktinim
biraz yuksekti,esimin spermiogram biraz dusuktu herseye ragmen kendilinden oluyor,en kisa zamanda insallah allah gonlune gore sanada versin 🙏🏻❤️