Roj123 Hanımlar merhaba. 8+4 haftalık idrara sık çıkardım ama bu iki gündür çıkmıyorum fazla ya 2 yada 3 defa bütün gün neden acaba yardımcı olursanız 😊
CglM Roj123 İlk başlarda kese aşağıda olduğu için baskıdan ötürü sürekli tuvalete çıkıyorsun ama şimdi kesen yukarı çıkmaya başladı ve baskı azaldı artık çok çıkmaman gayet normal :)
Dilekcnkn Roj123 bende 8+3′üm benimde bazen öyle bazen geceleri boş durmuyorum bazende bütün gün toplasan 4-5 defa gidiyorum az mı su içiyorsun acaba
Roj123 CglM biraz tedirgin oldum ya öncesinde Bi düşüğüm oldu onda da böyle belirtiler yok olmaya başlamıştı 😕
CglM Roj123 Kötüsünü düşünme doktora gittiğinde de sorarsın zaten bir sorun yoksa aynı şeyi söyleyecektir
Roj123 Dilekcnkn normalde gebelik olmadan bile su içsem tuvalete giderdim ama 2 gündür az çıkıyorum 2 yada 3 defa günde 1.5 2 litreye yakın su içerim
Dilekcnkn Roj123 en iyisi doktorunuza danışın ama bence birşey yoktur en iyisini doktor bilir hamile kadınların bir günü bir gününe tutmaz 😄