Guneyinannesi1 strese girme bak herşeyin hayırlısı. İnşallah vardır hep beraber seviniriz mutlu oluruz yoksa da bi an önce adet olursun inşllah sonra yeniden denemeye devam . İyi düşün iyi olsun bak bende silik çizgiyi tekrar gördüm bugğn ama inan sevinemiyorum korkuyorum ya bişey olursa ya kimyasal sa veya boşsa yada tekrar düşerse. Ama verende allah alanda allah. O yüzden kendin için sende hep hayırlısını iste. Git şimdi bi aczaneye bi test al en azından bişeyler ufakta olsa netleşsin şüphem gitsin iyi veya kötü