Lavinkusunannesi Merhaba anneler öncelikle hepinize hayırlı kandiller 🙏🏻 Bebeğinize küvet olarak ne aldınız ,hangi markadan memnun kaldınız ya da kalmadınız ?
asyahumam Lavinkusunannesi şoktan aldık dün ben çok beğendim yeterli bence 😊 daha büyüğü mu olsa demiştim ama şimdilik yeter 1 yaşına gelince de büyük olanlardan alırım a101 ya da bime de geliyor onlar bir tık daha büyük
Nlfrylmz Lavinkusunannesi ben dün indirimden hepsiburadanin baby bee setini aldım daha gelmedi ama küvet sonuçta çok pahalı birşeye gerek yok diye düşünüyorum. Beğenmezsem iade ederim 🤷
cansugrn Lavinkusunannesi bende şoktan indirimde almstm seffaf alt kisimlari deniz hayvanlari desenli. Icine de ebebekten ayni modelde file aldm oldu bitti🙂
Lavinkusunannesi asyahumam yerim o kadar az ki evde katlanabilirlere bakıyordum ben de. Ama fiyatları baya yüksek onların da
asyahumam Lavinkusunannesi onlar çok pahalı evet cnm ama dediğim gibi şoktaki o kadar büyük değil banyoya koyarsan az yer kaplar
asyahumam Berfin2121 canım stoktakini çıkarmışlar burada o yüzden gelmiş yoksa önceden gelmişti. Ama illa ki gelir bir iki aya bime ya da a101e de bakabilirsiniz