Mom81 benim hatamdan dolayı bebek uyumuştu nstye girmeden kekle meyveli sut içmiştim ondan uyumuştu 3 kez çekimden sonra uyandı yoksa banada serum verilecekti ayrıntılı bakilacakti. Bırakmıcaklardi. Ama korkma allahin izniyle düzelir arada oluyor bazi bebekler fazla hareket etmez ister istemez yeri daraldigi için birde son zamanları çoğunlukla uyuyarak geçiriyorlar her hangj bir sikintin yoksa korkma icini ferah tut