Leylarana Arkadaşlar merhaba bugün itibariyle 12+1 günlüğüz. Cuma günü Ultrasonda doktor kesin bişey demesede erkek olabileceğini söyledi. 2′li taramada sorun çıkmazsa inşallah bir daha 4 hafta sonra doktora gidicem. Burda cinsiyetle ilgili çok tecrübeli arkadaşlar var banada tahmin yapabilirler mi lüften ?
Leylarana İnşallah sağlıkla gelsin tabiki, ama bizde hiç oğlan çocuk yokta korktum biraz beceremezsem diye 🥰