BTSG04 bunu okumak bile moral oldu teşekkürler. Biz de aynı şekilde gayet dip dibe, yan yana yaşıyorduk. Hatta ben hasta gibiyim deyip odaya gelince bişey yoktur abartma deyip geldi öptü beni moral olsun diye. Sonra test yaptırdık, pozitif çıktım. Testten sonra dikkat ediyoruz tabi de yine de bulaşacak olduktan sonra bulaşıyor her halde. Benim etrafımda pozitif kimse yok. Ailemde de, iş yerimde de herkes test yaptırdı negatif çıktı. Bana nasıl bulaştı hiç bir fikrim yok. Bir de hamile olduğum için ekstra dikkat ediyordum. Olacağı varmış diyorum. Şuan çok kötü değilim. Bugün öksürük başladı biraz. İnşallah hafif atlatırım.Allah bu mübarek Kandil gecesinde herkese sağlık şifa versin, bebek isteyenlerin kucağını boş bırakmasın, bebek bekleyenlere de sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah.