İlk gebeliğim ve bugün 15+1 iz sabah uyandım elimi karnıma koyup konuşmaya başladığım da içim de tıp tıp bisey ve elimi ovaladikca değişik değişik tip tip lar oldu hemen annemi aradım tekme boyle mi hissedilir diye sanki gaz varmışta bi anda karnımda vuruyormus gibi yada boyle bağırsak hareketi gibi ama daha önce hiç yaşamadığım birseydi ve biraz sürdü elimi dokundukca, doktorum da bebeğimin çok fazla hareketli olduğunu söylemişti acaba gerçekten hareketlerini mi hissettim bu kadar erken hissedilebilir mi