Bende tiroid hastayım 5 haftalık hamileyim. İlacınızı düzgün kullanıp , değerleriniz normal olduktan sonra hiç bişi olmaz korkmayın. Çoğu gebelikte Tiroid ilacı gereksinimi oluyor. Tehlikeli olması için değerleriniz kötü olması ve ilaç kullanımı olmaması lazım. İçinizi ferah tutun Rabb’im sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin.❣️