Defnenaz bence sıkıntı yapmanıza gerek yok gögüsler bi var bi yok olur normal önemli olan betanızın gün gün artması belirtilerle kafayı yemeyin bende ilk deneme 2 embriyo konulmasına ragmen malesef tutmadı esimdede sıkıntı yoktu doktor rahim kabul etmedi diyor ne yapacaz bilmiyorum