Meless Ysn hayır öyle düşünme lütfen insanız hepimiz sinirlenip mutsuz olabiliriz ki gebelik döneminde bende çok huysuzlaştım. Hiçbir şey olmaz allahın izniyle ama çok kafaya takmamaya çalışın
Zeynepvesina Ysn muhtemelen bebeğiniz kız :) ilk gebeliğimde ben de öyleydim, kıza hamile olanlar genelde agresif olur. Sorunuza gelince fiziksel olarak zarar vermez ama duygusal ve ruhsal olarak etkilenebilir daha sakin olmaya çalışın
Ysn Zeynepvesina cok tesekkur ederim cinsiyete gelince kiz erkek fark etmez sağlığı önemli ama ilk bebeğimi 7 aylık kaybettim kiz ise cok ayri bir ağlama sebebi daha olur benim için 🙈