Arkadaşlar merhaba neyin adet neyin adetolmadigina karar veremiyorum .
2 marttan buyana sürekli damla damla bir kanamam vardı hiç Orkid kullanmam gerekmedi .
Dün duşa girmeye karar verdiğimde kanamam geldi ped koydum adet oluyorum.
Ben hangi zamanı adetten saymaliyim anlayamadim.
7 gündür lekelenip şuan adet oluyorum desem muallak. Yedi gündür ki damlayı da adetten sayıp suandan itibareni de adetten saysam o da ayrı bir kaos .
Bir fikriniz öneriniz vs var mı ? adetin 2. Yada 3. Günü doktora gideyim dediğimde eee şimdi hangisi 2. Gün diye takılıp doktora da gidemiyorum.
( Hamilelik olasılığım yok bu arada )