Bende yaşıyorum hatta dün kontrole giderken çok yoruldum herhalde kalp atışı zayıf çıktı bebegin sonra biraz dinlendim normale döndü ama doktorun da aklı gitti bünyen çok zayıf sen hiç yorulmucaksin hep yaticaksin dedi yatıyorum dünden beri daha da 19 haftalık anca olcaz yolun yarısi bile degiliz nasıl olcak Hiç bilmiyorum