Merhaba güzel anneler banada sıra geldi Temmuzda öğrendiğimde Mart’a daha çooook var derdik 🙈 Gitgide suya azalmasından dolayı doktorumuz doğumu başlatalım dedi ne olursunuz dualarınızda bizi de unutmayın 🙏 Hem panik korku hem heyecan içindeyim… Sağsalim kavuşalım kızımıza insallah 🙏🧡🌸