Arkadaşlar merhaba bu gece karnımın üzerine düştüm ağrım da oldu hemen doktora gittik nstye bağlayıp ultrasonda baktık normal çıktı ebe çatı muayenesi yapıyorum dedi karnıma bastırıp yaptı açıklık yok dedi. Buraya kadar herşey normal. Sonra doktorumu aradı bilgilendirdi doktorum yatışını verip 24 saat gözetimde tutalım dedi ama isterse eve de gidebilir hareketlerini kontrol etsin 24 saat sonra mutlaka görmem lazım dedi erken doğum vs başlayabilir şuan çok erken bir şey demek ve yapmak için dedi yarın sabah doktora gideceğim yatış yapmadım. sonra aklıma takıldı 29. Haftada çatı muayenesi çok erken değil mi ve doğumu tetikler mi ? Doktorum yap diye bişey demeden kendi yaptı buna eminim ve benim aklım başımda olmadığı için neden diye sormadım. Bir kaç yerde doğumu başlattığını falan yazıyor bilenler lütfen yardımcı olsun kafam allak bullak