ebruaren ArzumehmetAkdil o cantaya ne koyulacagı da benım ıcın hala net degıl 😂belkı de o yuzden hazırlanamıyorum 😅
ebruaren gizemgnll olmustur bence de canım 😊evet bır yandan artık dogsa dıyoruz bır yandan da gelısımını guzelce tamamlasın ıstıyor ınsan 🤗
UurSevdaYlmaz Cisemk kacinca haftada yapiyolar cati muayenesini 32+5 olduk biz iki hafta sonra tekrar cagirdi doktorum o zaman bakarlar mi acaba bide acayip bir korku düşüyor içimi düşününce cok agrili oluyo diyenler var😒😒
Cisemk UurSevdaYlmaz benim 33. Haftada baktı doktorum. Kişiden kişiye değişebiliyo sanırım. Şöyle söyliyim kendinizi rahat bıraktığınız sürece acı yok. Herkesin acı eşiği farklıdır tabiki ama gerçekten kasmayın kendinizi öyle anlatıldıgı gibi değilmiş, bence...
Cenkerim ebruaren klimali ortam ariyorumve vantiratorsuz hic bi odaya gitmiyorum 😂bugun kontrolmuz vardi 34+4 2333 gr dedi dr iki defadir yuzumuzu göstermiyorz inatla.bide hala donmemis gecen sefer makat gelisti simdi basi sol tarafa dogru gelmis bol bol yuru serinlikte doner dedi dr.
ebruaren Cenkerim aynen benım de oyleydı en son gıttıgımde donmustu senın de doner 😊ama donunce de yuzu gozukmuyor artık
UurSevdaYlmaz Cisemk dua et canm banada agrisiz sızısız bir sekilde atlatayim bende hic sevmem bide alttan baktirmayi😒
Zezell Kizlar bende 34+4 um bugun adet sancilarim ara ara uğrayıp gitti belimden vurarak birden korktum ritmik olmasindan ama gecti gibi baslayan var mi yalanci sancilar
Savciergoc ebruaren geçen hafta 2500 dü kilomuz ,herşeyimiz hazır çantamız odamız ,sadece arabamız kaldı ,sıcaklarla aramız bozuk resmen gece ayaktayım gündüz uyuyorum 😊 karın bölgemiz de çatlağımız yok,göğüs ucu çatlağımız var sadece 💙