Papatyadelisi merhaba. 30.haftada hazırlamaya başladım ben. Kendim için 2 pijama(önü düğmeli) Bi gecelik koydum.gecelik de öyle lohusa filan değil. Bana gereksiz geliyor öyle dantelli şeyler filan. Geceliğimde önü düğmeli öyle kedili medili penye Bi gecelik:) Atlet, külot, emzirme sütyeni, depend, diş fırçası-macun, göğüs pedi, hastaneden çıkmak için kıyafet, terlik, saç tokası bu kadar :) ben 1 gece kalıcam yeterli diye düşündüm