Esra_80_ Kızlar 2. Doz olucam gün içerisinde olabiliyoruz dimi saati farketmiyor arıyorum açmıyorlar da sağlık ocağını🤷♀️ cuma günü olucam 2. Dozu şeker yüklemesi için gidicem hastaneye öğleden sonra olim diyorum galiba olur dimi
ysfali06 Esra_80_ evet gün içinde oluyır ben ikisine de öğleden snra gitmiştim. Ama hemşire bana şu gün öğleden snra yokum o saatler dışında gel demişti. Sizin de öyle Bi durum yoksa sorun olmaz
ysfali06 Esra_80_ yok olmaz iki aşı arası en az 4 hafta olmalıymış zaten sizinde 4 hafta olmuş. Ben ilkini 22 ikinciyi 26da olmuştum
Gamze2172 Kızlar bende bugün 20 haftalık oldum sağlık ocağından ne arıyan var ne soran aşı için ne yapmam lazım
ysfali06 T_M daha önce gebelikte falan aşı olduysanız o yüzden tek doz yapmış olabilirler. Eğer öyle değilse iki doz olması lazım. Sağlık ocağını Bi arayıp sorun isterseniz.