Dilaraa06 canım ben de ikinci bebeğime hamileyim küçük paketlerden almalısın 2 tane. eğer kullandığım bezden memnun kalırsan pişik ya da sızıntı yapmazsa hem o marka ile devam etme kararı alırsın hem de büyüklüğü kendin ayarlarsin markadan markaya kalıp çok değişiyor ilk günler bebek çok kaka yapıyor bir de sık değişiyor çabuk bitiyor paket