umutttttt ben en çok sağıma yattığımda rahat ediyorum. 4 yastıkla uyuyorum; kafama, bacak arama, belime, ayak ucuma. sırt üstü yatacak olsam bile hafif yanlı yatmaya çalışıyorum ki öylesi de sağlıklıymış. dümdüz sırt üstü yatmak bende nefes almayı zorlaştırıyor zaten istesem de yatamıyorum