Merhaba , rossmann da bebek bezinden şampuan , yağ ve daha bir çok bebekle ilgili ürün yanı sıra Anne bakım ürünlerine rastladım adını yeni duydum Alman markasıymış görüşleriniz neler ?
Merak ediyorum açıkcası içeriğini , dokusunu mağazada iki kişi bezlerini almıştı paket paket :)