ecevecev21 ben de sizle aynı durumdayım. Burda forumdaki başlıkları hep inceliyorum. Şöyle yaptım, hastane çıkışı aldım 3 tane. Zaten 1 ay falan giyebiliyolarmış max. Hastaneden güzel güzel çıksın diye aldım. E bebek outletten aldım 50-60₺ ye 5li set aldım. Tulum almadım sıkıntı olabiliyomus bebegin boyundan dolayı. Alt üst daha iyi diyolardı ben de öyle yaptım. Kısa ve uzun kollu zıbınlar aldım 0-3 ay 3-6 ve 6-9 gibi aldım onları da. Haftada bir yıkarsam max ne kadara ihtiyacım olur diye düşünerek hesapladım onu da. Mevsimi de göz önünde bulundurun. İnce ve kalın battaniyeleri olsun mutlaka. Hastaneden çıkarken de lazım. Onun dışında kıyafet işine pek yüklenmedim. Hediye gelir dediler hep. Anca çok heves ettiğim beğendiğim bi şeyler olduysa aldım. Ağustos sonu doğumum olcak nasipse, aklımda bi iki patik almak var trendyolda indirimdeler suan bide astronot tulumlardan alırım çünkü 5-6 aylık olduğunda tam kış olcak çıktığımızda en azından bi tane bi şeyi olsun diyorum. Ama abartmicam kıyafet işini ☺️