Zafsim0801 bende 34-4′m iki gündür bendede karnım taş gibi nefes almakta sıkıntı çekiyorum ama dün o sertliğe bir de kasık ağrısı eklendi yarın kontrolüm var söyleyeceğim bakalım ilk gebeliğimde böyle olmamıştı bu kadar sertleştiğini hatırlamıyorum gece ağrıdan inliyormuşum eşim uyandırdı sabah da ağrım vardı ama şimdi karnım yumuşak ağrım da azaldı anlamadım neden böyle oluyor