Aslında bu soruyu sorup sormama konusunda kararsız kaldım ama kendimce çözüm bulamadım kime soracağımi bilemedim.
Ben hamile olduğumu öğrendiğimde eşime söyledim ve eşimin arkadaşı da daha bebeği öğrenmeden angut kuşu getirdi bize hamile kalmadan önce doğuma kadar evde balkonda beslemek gerekiyormus bizde besledik şuan 4 aylık hamileyim kuşlar yumurta yaptı 10 gün üzerinde oturmuştu yumurtasinin ama 2 gündür bakıyorum hiç yumurtada oturmuyor boşvermiş gibi hiç ilgilenmiyor balkonda demirin üzerinde oturuyor.Acaba bir sorun varmıdır?Böyle bisey yaşayan varmı angut kuşu beslediniz mı hiç?