tgbsn_00 annemin doktoruydu, 16 sene önce 5,400 kg kız kardeşimi dikişsiz doğum ile anneme 10 dakikada yaptırmıştı 😊 annem hep belimde iki noktaya bastırdı, hiç acısız doğum yaptım diye anlatır. Etrafımızda annemin yaşlarında giden eşimiz dostumuz da çok. Artık genel olarak tüp bebek tedavilerine baktığını ve çok yoğun olduğunu duyduk. Biz kendi doktorumuzdan çok memnunuz da Ziya Çetin ismini duyunca yazmak istedim 😊 Ben de küçüktüm annemle muayenelere gidiyordum , tatlı dilli bir doktordu. Eskiden yeri altıparmak uzay pastanesi karşısındaydı