zynpbgjjf https://imgyukle.com/i/Na1vK8 https://imgyukle.com/i/Na1z0j adetim daha 16sında dayanamayıp yaptım sizce sonuç ne
Sedagb zynpbgjjf canım ben bir şey göremedim. Ama adet olmazsan tekrar yap. Benim adet olmamıştım ama testim 15 gün sonra pozitif çıkmıştı.
Gldaneaysu zynpbgjjf canım birşey belli değil Rabbim inşallah hayırlısıyla nasip etsin benim 6 gun geçti bugün kan verdim bakalım
Birisi123 zynpbgjjf canım ben bu ay 2 kere yaptım biri çok silikti senin gibi diğeride baya belliydi ama kan testim negatif,sonra bu testten çok paylaşan arkadaş gördüm bu markada bu şekilde çizgi çıkıyor çok üzgünüm ama😒heyecanını tahmin edebiliyorum bende böyleydim çok umutlanma diye söylüyorum kalbim kırılmasın🙏🏻
esraaa86 zynpbgjjf benim de 16sı,bende bugün yaptım bu testtn silik 2.var ama herşey Olblr hiç umutlanmıyorum 3 gün sonra tekrr yapcam koyulaşması lazım,bu testlerde 15 betada çıktı daha önce benim bir kez daha,ama sonra adet oldum
Zeyneep7 zynpbgjjf maalesef ben de birşey göremedim ama sabırlı olmaya çalışın inşallah tekrarladığınızda pozitifi görürsünüz 🌸
zynpbgjjf Markası days comfort vücudumda bazı değişiklikler hissettiğim için yaptım ama negatif çıktı maalesef bel, sırt ağrısı halsizlik göğüs ucu hassasiyeti sıcak basması sürekli açlık arada kasıklarda ağrı beyaz kokusuz akıntı ama rabbim hayırlısını bilir bekleyecem mecburen