deno1
deno1 ben üç defa tüp bebek denemesi yaptım her denemede iki embriyo yerleştirilmişti ama iki denemede turmadı… 3.denemeden önce hem histereskopi hem menapoza sokma(3ay),hemde tranfer günü serum ile bağışıklığın baskılanması yapıldı.. iki embriyo koyuldu çok şükür ikisi de tuttu. Sadece prednol kullanımı yeterli olmayabiliyor. Tabi doktorun seni tanıması da çok önemli.. doktor artık seni tanıdığı anda olayı çözüyor başarı artıyor..