Leylaaa38 ben de şaşırıyorum gerçekten. Muhtemelen erkek oldukları için görüyo
nta hangi şehirdesiniz? Doktorunuzun adı nedir
nta hangi doktor baktı acaba? Bana perinatolog henüz bacak arasında bi çıkıntı falan göremedim ama bilemeyiz tabi gibi şeyler dedi. Ama kendi doktorum nokta gibi bişi gördüm erkeğe benziyor hayırlısı demişti ve onu biz de görmüştük. Hayırlısı olsun inşallah.