Sinhur Merhaba annişler 👼🏻Bugün tam 36 haftalık olduk biz bu aralar midemde çok kötü yanma ve gaz var hiç halim yok,yediğim dokanıyor siz ne durumdasınız? Nasıl geçiyor bu dönemler artık çok az kaldı 🥰
Fatma2277 Sinhur bizde bugün tam 35 haftalık olduk. Leğen kemiklerim çok ağrıyor. Sanırım artık yavaş yavaş açılıyor. Bel ağrısı oluyor ara ara, adet sancısı gibi sancılar giriyor. Mide yanması geçen hafta bende de çok vardı bu hafta biraz daha iyiyim
ysfali06 Sinhur bizde bugün 36+2 olduk. Bebeğimde gelişim geriliği var haftalardır. 1 hafta falan geri olması sorun değil onu düşünmüyorum ama doktor hareketlerine dikkat et dediği için elim kolum gözüm kulağım bebek hareketlerinde biran önce doğsa da yanımda yatsa diyorum artık hayrlsıyla 🤲
Memetzeynep Sinhur bizde 37+1 olduk kasılmalar gittikçe çoğaldı adet sancısı gıbı sancıda var çok agırlaştım ben ya
Sinhur Fatma2277 aynı kaburgalarım ,belim ,kasıklarım baya ağrıyor ve sancı giriyor sağlıkla kucağımıza alabilelim inşallah 🙏
Fatma2277 Sinhur inşAllah. Doktorunuz doğum için ortalama bir gün söyledi mi, etrafımdakılerin doktorları hep söylemiş benimki gün hakkında hiç bir bilgi vermedi.
Asilb Benimde 35haftalık aynı durumdayım bel ağrılarım iyice arttı halsizlik başladı ve yine miğde bulantılarım başladı yediklerimi çok zor sindiriyorum
Defneprensesannesi Sinhur bizde 34 haftalık olduk bende yaziyim dedim bizdr cok şükür bel agrısından sancıdan bide salcalı yemek yersem eşkime oluyor başka bişeymiz yok şükür bişey sormak istyorum cuma gunu kontrole gidicem 34+2 olucaz diger kontrolümde 38 haftalık oluyor devley hastanesine gidiyorum siz 34 ten sonra kac haftada bir gittiniz kontrole Altan muayne yapıldımı
biranneikikedi Sinhur bugün 36+4üz gece gündüz sancılarla geçiyor😅 hareketleri yavaşladı gibi geliyor bu aralar, Cumartesi randevumuz var sezaryen tarihimiz belli olacak ama ben alabileceği en yakın zamanda doğumu istiyorum😬 gece gündüz mahvolduk sancıdan
tgb94 Ya ben 36+0 haftadayım çok nadir adet ağrısı gibi hissetmem dışında hiç sorunum yok ağrım sızım yok sadece rahat hareket edemiyorum tabiki böyle olması da problem midir acaba ya