Arkadaşlar çok soru soruyorum ama bilgisi olan var mı Yumurtalıklara baktırmak için adetin 3. Günü mü gidiliyor acaba doktor sanki bana adetin gelince gel daha iyi gözükür demişti birisi de eski zaman şeyi gibi adetliykwn mi gidilir normal de bakarlar dedi ne zaman gitmek gerek