pia34 bende de var aynısı, karpal tünel sendromu deniyor bileğin içerisinde damarların geçtiği bir tünel damar var o sıkıştığı için oluşuyor hamilelikte bir çözümü yok maalesef magnezyum kullanmıyorsan takviye alman işe yarayabilir. Maden suyu içebilirsin gün içerisinde o da rahatlatır. Ellerini çok yorma gün içerisinde fazla kullanma, yordukça ağrısı çoğalır. Geçmiş olsun.