Devramber var canım bende hala duruyor hatta. 16 da görüldü 33 oldum. Detaylı da tekrar görüldü başka bir sıkıntı görülmedi. 2li-4lü temiz geldi. Ben yine panik yaptım nifty de yaptırdım o da temiz geldi. Burada yüzlerce kişi ile konuştuk başlık açmıştım bakabilirsin hepsinin de ya temiz çıktı sonuçları doğuranların da problemi yok çok şükür. Ama burada önemli olan tek bulgu olması, birden fazla farklı bulgu olursa (detaylıya mutlaka git) mesela 3-5 tane farklı testler istiyormuş doktorlar. Bazıları bana buradan kalp hastalığı vs yazdı. Kalple ilgili bir rahatsızlık değilmiş aslında varsa ztn o da detaylıda gözüküyor. İnsanın içini kemiriyor işte sadece doğana kadar.Yoktur inş bir şey🙏 Bütün testlerini ve kontrollerini yaptırmanı öneririm canım doktor yönlendirir ztn seni.. video linkledim izleyebilirsin. [ 5.35′te doktor bizim parlaklıktan bahsediyor.