Günaydın Günaydın 🌺
19+2 Olduk bugün Şükürler Olsun ama ilk defa bu sabah sürekli idrarım varmış gibi oluyor. Bu zamana kadar hiç yaşamadım. Böyle sanki her dakika lavaboya gitme ihtiyacım oluyor. Bu haftalarda sizde de oldu mu böyle bişey, neden olur yaşayan var mı aramızda 🙄