Yeni474747 Her kontrol muayenesinde sonra 1 hafta durgunlasiyor az hareket ediyor korkutacak derece de azalıyor hareketleri bana mı öyle geliyor dicem hep mi tesaduf olur?
Fatma2277 Yeni474747 acaba ultrasondan mı çok rahatsız oluyor ki, doktoruna bir sor istersen bu durumu. Benimki tam tersine doktor ultrasonda bakarken kıpır kıpır oluyor
Yeni474747 Fatma2277 tam tersi ultrasonu sevmiyor gibi ya arkasını dönüyor ya uyuyor ya eliyle kapatıyor falan doğru düzgün göremedik hiç sağlığı yerinde o önemli değil diyoruz tabiki ama muayenelerden sonra ki durgunluk olunca o hafta zor geçiyor