Son kontrollerimi hep oraya gittim..Ancak bir yeri çok fazla övmeyeceksin onu anladım.. Dün yüzüme bile bakmadılar asistanlar.. 2 haftam kaldı şurda 8 de gittim 4 de çıktım sonuç hiçbir şey… Sırf kendi egoları için beni ordan oraya gönderdiler.. Maddi durumum iyi olsa hiç düşünmem özele giderim… Yoksa asistanlar sana berbat Bir hamilelik geçirtiyor….