Kizlar selam,
Pandemi dolayisiyla hastaneye ve sonrasinda eve pek fazla ziyaretci gelemeyecek. Fakat ben yine de hediyelik yaptirmak istiyorum.
Hediye getiren yada hayirli olsun diyen kisilere hem benim hem de annemlerin vermesi icin asagidaki hediye setini dusundum. Yeterli mi sizce?
1- Gokkusagi seklinde makrome anahtarlik (8*8 cm)
2- Gokkusagi sticker baskili madlen cikolata (1 adet)
Bunlari kartin ufak bir posette vermeyi planladim ama az gorundu gozume. Ne dersiniz?