Kızlar özel sektör eczanede çalısıyorum şuan 4 aylık hamileyim doğum öncesi ve sonrası 8 hafta doğum izni oluyor onları kullanıp çıkmayı düşünüyorum çalışmayacağım bebeğime nasipse ben bakacağım dolayısıyla doğumdan sonra 8 hafta kullandıkdan sonra istifa edicem rapor paramı alma hakkım oluyor mu bilginiz varmı?